Första ponnyerna i mitt liv

Även om jag fyllt 21 så betyder ju inte det att jag vuxit ifrån barnfilmer som My Little Pony eller barn- och familjefilmer som Astrid Lindgren och Disney. Tvärtom!

Nu har jag hittat en massa underbara My Little pony-klipp på Youtube. Här är några av mina favoriter från när jag var liten.


Midnattsborgen




Flykten från Catrina, del 1

 


Flykten från Catrina, del 2

 


Flykten från Catrina, del 3




Sedan älskade jag den filmen med ett spöke, fåglar och allt vad det nu var. Fladdermusdalen var också en favorit, liksom den där svampgubben som hoppade omkring och sjöng om regnbågen.

Nåja, nu är det uppladdning inför hockeyn som gäller. Lyx de luxe!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tusen tack snälla du. Blir sååå glad av söta kommentarer.



Ska säga till;)



Vilken torsk Modo åkte på ikväll. Såg du matchen? Hur var den?

2008-10-10 @ 01:40:35
URL: http://annalindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...