Äntligen, nu drar det igång

40 minuter kvar nu då. Uppvärminingen är igång och jag har hunnit med en hel del ritualer. Härnäst väntar uppspringning till macken för att inhandla tidning, cola och choklad. Det sistnämnda är istället för de typiska hockeychipsen. Variation förnöjer och jag tror det är choklad som fungerar bäst i kvällens möte. Vi vet ju alla att Marabou är flera klasser bättre än Cloetta.

Dagens strumpor: Premiärmatch och jag vågar därmed köra ett osäkert kort. Ljusbruna med en brun sork på. Har inga direkta meriter att ståta med men har väl agerat turstrumpor i serielunken några gånger. Lär få visa framfötterna (gud vad fyndig jag är) den här säsongen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har bestämt mig för att sluta med all skrock runt hockeyn. Hade inga knäppa tankar som att avälja när jag hade ögonen på MODO-märke, gick inte på toaletten vid nåt speciellt tillfälle, utan betedde mig bara normalt. Haha!



Hur gick det då? Jaa, 3-3 hade varit betydligt mer rättvist, men nu blev det såhär. Jag fick iallafall träffa lite spelare. Zuccarello & Kungen finns med på nya bilder! ;D

2008-09-19 @ 08:21:53
URL: http://modoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...