En revolutionerande sida

Lisa, som underhållit sedan 1986, tipsade om en hutlöst rolig sida. Detta kommer revolutionera mitt bloggande. Nu kan jag snyggt och enkelt presentera min dags tankar i både bild och text utan att jag behöver snickra ihop något. Detta betyder att jag kan blogga varje dag och kanske till och med flera gånger om dagen.

Troligen veckans bästa händelse, strax efter det faktum att Stanley Cup är igång, MODO rensar och att TV4 Guld visar Macahan-avsnitt  varje vardagskväll så jag fick njuta i måndags av tv-historiens klart bästa scen någonsin.

Min dags tankar:

 

Bild: Wordle



Nu, hockey och därefter lite sömn tror jag. Imorgon ska jag hinna med att plugga innan jag drar till Karlstad. Dessutom ska jag göra ett seriöst försök att tangera dagens rekord: Fem minuters tid tillgodo innan tåget gick. En väldigt speciell upplevelse faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...