"HAHA! Dom gråter! Men vem fan gråter över hockey då?!"

Rövardotter har inte riktigt hunnit lära sig det här med hockey ännu. Men  det ska väl inte ta så lång tid innan hon lärt sig att i det här huset lever och andas man hockey och det innebär också att det inte alltid går att hålla tillbaka tårarna, vare sig det är av glädje (FBK-fans) eller ledsamhet (HV-fans).

Men, stort GRATTIS till Färjestad!

Klart det svider, men till och med mitt stenhjärta bultar ju lite extra över att få se Jörgen Jönsson avsluta så här. Kul! Även om jag som sagt helst hade sett HV ta hem det här, av rent egoistiska tacksamhetsskäl.

Nu ska jag plugga, fixa morgondagens matlåda och börja peppladda inför helgens bravader. Skitdag idag, men vem bryr sig när vapendragarna kommer och leker med mig i helgen? Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Broder

Så jävla bra, vilket gäng!



Älska Färjestad



SM-guld 2009

2009-04-09 @ 13:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...