Helgardering om inte jag har tur

Tokbra helg!

Men nu är det dags för sista praktikveckan och därefter blir det tillbaka till Sundsvall, och kylan, igen. I det ingår också back to school och stressen.

Nu på onsdag är det sista ansökningsdag till höstens kurser och jag är i valet och kvalet när det gäller vad jag ska söka. Mitt förstahandsval är givet - journalistisk påbyggnadskurs för akademiker - men vad jag ska söka som reservalternativ är ännu inte bestämt.

Just nu lutar det år socialpsykologi i Sundsvall samt lite distanskurser, men för någon som har beslutsångest varje dag i frågan om vilka strumpor som ska användas, så är det här med att bestämma vilka utbildningar som ska sökas inte något lättvindigt val direkt. Jag lär fundera på det här fram och tillbaka, men sedan blir det nog bra i slutänden. Det brukar det ju bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...