Tillbaka i Sundsvall

Efter en hemsk resa där jag dragit på mig varenda skada man kan få genom att bära på alldeles för mycket packning hälsar Fröken Bitter mig välkommen på hennes eget lilla vis.
- Men vad fan har du gjort med håret?!

Ja. Det gråljusbrundassiga är kanske ingen hit. Men som sagt, det ska bli. Nu sitter jag med en hårinpackning och bara håret slutat bråka får det bli blont igen.

---

MODO har börjat bra och det gör att jag kan acceptera min nitlott att behöva betala förnyandet av virusprogrammet just nu. Som att det inte finns andra saker att slänga ut pengar på. Friidrotts-VM har jag missat totalt i dag, men jag är fortfarande lite chockad över Jelena Isinbajevas miss.

---

Jag saknar redan Värmland. I morgon får det bli ändring på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...