A Clean Kill

Lördagen var magisk och nu håller jag tummarna för att den här sagen fortsätter på bästa möjliga sätt. Att se Kung Forsberg på isen är ren och skär lycka och extas. Nu kommer mitt tentapluggande i vägen för att jag ska hinna utveckla detta lite mer, men till och med Fröken Bitter var imponerad efter matchen i lördags. 

Fröken Bitter säger:
Vad fin han var Peter på intervjun... Jag tyckte att han lät positiv. Och nästan lite kaxig.

Fröken Bitter säger:
Aldrig hört honom uttrycka sig så... Kaxig, på ett ödmjukt sätt. DET är det bara Foppa som kan, tror jag.

Ja, när det kommer sådär fina ord från stans bittraste timrå-tattare, då jäklar är det hög klass på Kung Forsberg.

---

I dag är det tre år sedan världens bästa dåliga förlorare dog. Vila i frid morfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...