Sötsnygga och billiga armband



Bild från Kelly


Kelly tipsade om de här armbanden och både jag och Murke föll pladask. Att vi tycker lika om något hör inte till vanligheterna direkt, men nu hände det. Armbanden är gjorda av  UF-företaget Change your Chain och priset ligger på 50 kronor styck. Se Kellys blogg för fler bilder och mailadress för beställning.

Sötaste armbanden på länge? Ja, jag skulle tro det. De är som gjorda för att jag ska köpa dem i flera färger. Med tanke på priset är det inte så mycket att fundera över heller och därför blir det en beställning bara slantarna trillat in på kontot vilket borde ske vilken dag som helst (prisa CSN). Jag vill ha ett kornblått, ett vinrött, ett lila, ett mörkrosa, ett benvitt, ett...

Nåja, nu ska jag studsa iväg och inhandla choklad som dels belöning för hur bra jag sköter skolan och dels som tröst för att MODO inte spelar ikväll när mitt hockeysug är enormt.


Kommentarer
Postat av: murke

jag vill ha kornblå, grön, rosa, ljusrosa, åså vill jag ha vit..å kanske en grön blå.. åsså en ...



MEN, varför så stor rosett?

2009-01-19 @ 18:42:05
Postat av: murke

sorry marie. jag är bitter-fittan, pms-tanten. jag måste få klaga, och det är min rätt! och det är en av de saker du älskar med mig, erkänn ;)



2009-01-19 @ 18:48:54
Postat av: Emma

åh , vilka fina ! svart och lila skulle jag inte tacka nej till : )

2009-01-20 @ 13:08:51
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...