The God Himself, Kung Peter Forsberg, The One and Only, världens bästa



Jag smäller av. På riktigt. Och det trots att jag redan hunnit få ur mig en hel del. Hade det varit en vanlig dag hade jag haft dåligt samvete och tyckt synd om mina grannar som tvingats höra på mitt glädjevrål sedan 15.27 idag, men inte den här dagen. För jag bryr mig inte. Inte heller om det faktum att jag var jättestressad över deadline på måndag med ett stort skolarbete. För jag bryr mig inte.

Det enda jag bryr mig om är att Kung Forsberg fortsätter vara världens största hjälte och på egen hand ser till att världen fortsätter snurra. Allt är magiskt, allt är underbart. Och nu känns det som att inget kan gå fel. Foten kommer att kännas bra, det kommer inte bli några problem. Allt kommer att ordna sig.

Det enda jag oroar mig över just nu är hur man får påfyllnad av tårar lagom till SM-finalen i april. Min tårkanal är nämligen snustorr efter att jag i mitt stora lyckorus gjort mig av med alla tårar som finns.

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...