Stanna världen, jag vill kliva av

Eller i alla fall få en liten paus, ett litet andningsuppehåll.

Stackare

Jag och Zazu är bästa vänner just nu. När man väl börjat slicka såret så rivs det upp igen. Dessutom, varför ska enkla saker vara så svåra? Dubbelsuck.

Som grädde på moset så har Joe Sakic spelat sin sista säsong. Ett besked som jag givetvis förstår till hundra procent men trots det känns det ändå enormt tråkigt. Varför ska det vara så svårt att stanna tiden? Gärna backa, när vi ändå är igång.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fan vad länge sen jag läste din blogg! :) kul. men haha ser dock att du snott "me myself and I" från mig ;) eller ja vi har ju båda snott från början ahha well well... kul att läsa denna igen.

2009-07-12 @ 01:36:41
URL: http://freddan888.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...