Hippt och hippiegt och happt

Så här hippie-aktig såg jag ut igår efter att jag och Fröken Bitter hade varit och röstat och avnjutit en trerätters på Viktoria för att fira att vi snart blir av med varandra över sommaren.




För ja, närmare hippie än så här blir jag nog inte. Det får räcka med "hippie-flätan" som jag inhandlade på Gina (nej, jag ska inte använda den så där, ni behöver inte säga upp kontakten). Ja, och så långt hår då förstås och att jag är ett fan av viss del av musiken. Men något batikfärgat lär det knappast bli och min röstsedel igår var inte direkt inriktad mot freds- och miljöfrågor och liknande.

Imorgon åker jag hem till Arvika Big City och då är det hockey som gäller. Jag är helpeppad för att ladda upp inför en kanonmatch där Majk kommer sitta och hoppas på dövingarna medan jag ritualar och går i taket och gör vad som helst bara Pittsburgh Penguins kvitterar till 3-3 så det blir ytterligare en match. The Kinks frågade sig vart alla goda tider hade tagit vägen, men jag vet att de är kvar i Arvika. Hockeykvällar och Stanley Cup-final med min kära bror, det är bra tider!

Hemresa alltså... Och jag har lite smått panik och känner mig en aning stressad eftersom jag har hur mycket som helst att ordna innan tåget går imorgon. Det är därför jag sitter här. Blogga är som ni vet ett utmärkt sätt att smita undan från allt man ska göra. Jag har en skoluppgift kvar att göra som tog mycket längre tid och mycket mer energi än vad jag hade förväntat mig. Dessutom ska jag röja upp här och förstås packa, vilket i sann Morr-anda är ett smärre evighetsprojekt.

Idag fyller dessutom världens bästa Lurke 22 år så jag ska förstås ringa och gratta henne! Grattis Kberg!


Kommentarer
Postat av: murke

fan marie vad dålig smak du har! Du ær ju skitsnygg i h(j)ippie-flætan (<--ja, jag ær førbannat trøtt).



(men du, om du inte vill ha den sjælv så vet du var du kan sænda den ;))

2009-06-18 @ 17:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...