Ingen fredlös Pete

Nej, ingen Bruce Springsteen för mig ikväll tyvärr. Men jag överlever detta genom att se fram emot U2 i juli.

Imorgon är det sista dagen på min utbildning i grafisk design och på tisdag åker jag hem till Arvika Big City. Om det inte vore för min bortrakade fotknöl så skulle jag hoppa och skutta av glädje just nu, men jag nöjer mig med att sitta still. Fram tills det blir imorgon så ska jag göra klart en uppgift i designkritik, sammanställa två intervjuer och layouta och redigera dem till en folder samt förhoppningsvis få njuta av att Penguins kvitterar till 2-2 i mötet med dövingarna.

Som en liten parantes: Jag kunde inte hålla mig utan var tvungen att se säsongens sista Grey´s Anatomy. Eller ja, det var egentligen Fröken Bitter som tvingade mig för att hon skulle kunna diskutera avsnittet med mig. Efter att ha sett det var hon förstås inte tillgänglig för några djupare diskussioner, men jag nöjer mig med att klargöra att det var bland det bästa jag sett.


Kommentarer
Postat av: Bror!

Tack för att du ringer åh väcker mig 07:30 på en av mina få lediga dagar denna sommaren, dåre!



Snart är de slut på friden igen...

2009-06-05 @ 11:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...