Indian Summer Sky

Idag har jag ringt och väckt Ems. En spännande upplevelse och något jag ville få nedskrivet så jag kan minnas det. Nu ska jag ha en mysig stund med Bob Dylan, Thin Lizzy och U2 innan det bär av till stranden. Om en dryg månad är det ju dags för min och Häxans Göteborg-tripp där vi ska få uppleva extas i form av världens bästa band.

För övrigt kan jag avslöja två saker om Häxan som i alla fall fick mig att se henne som en lite bättre människa. 1. Hon har sett Bob Dylan live, 2. Hon har sett en hockeymatch live, och inte i vilken arena som helst heller. Nej, Somashallen i Säffle-metropolen är det nämligen som fått hedersvärt besök av min favorithäxa.



Snygg-Häx ser farligt vänster ut i palestina-sjal.

Häx bangar inte lite goda drinkar i Göteborg efter U2-magin, hoppas jag. Men lite bitter är hon eftersom Friday´s inte finns i den där staden där alla är så glada. Min fundering är hur de ens kan vara glada utan Friday´s, men å andra sidan finns det ju inte här i Arvika Big City eller Sundsvall heller, och jag kan ju trots allt vara lite småglad jag också ibland. Hm... Jag lägger ner den tanken nu. Det leder inte till något bra. Men att lyssna på Silver and Gold, det leder minsann alltid till något bra.



Kommentarer
Postat av: Fjoll

Gud vilken otroligt vacker bild på Häx! Gotta love her! :D

2009-06-30 @ 12:54:26
URL: http://amorous.webblogg.se/
Postat av: Snygg-Häx

Var du tvungen att gräva fram den där hemska bilden din lilla råtta? När kommer egentligen pinsamma bilder på Fjoll, jag bara undrar? Förresten har jag skaffat mer ölsällskap till oss innan U2, the more the merrier(sp?) liksom!

2009-07-01 @ 13:02:31
Postat av: Fjoll

Det finns inga pinsamma bilder på mig, jag är för cool för det! :D

2009-07-01 @ 13:20:01
URL: http://amorous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...