Allt utom Matthew Williamson

Inte riktigt kanske, men näst intill. När alla andra slängde sig över nya designerkollektionen så höll jag mig till det gamla vanliga. Dock måste jag säga att jag var galet sugen på den här bikinin och att modellen var en av de snyggaste jag sett. Indianinfluerat och supersnyggt hår och jag blir sugen på att bli brunett igen.





               


Bilder: H&M


 En värdig kandidat till att slåss om priset världens vackraste kvinna med Hillary Gant (Elyssa Davalos) och Natalie Wood.

I alla fall, nu var det inte kvinnlig skönhet utan kläder som skulle monologeras över. Snart sommar, brist på pengar, proppfull garderob och inga hål i öronen, Ja, då bestämde jag mig för att beställa från H&M. Allt kostade max 149 kronor och det tyckte jag var billigt och bra, så då bortsåg jag från den lilla detaljen att många bäckar små så småningom blir till en stor flod som snart kommer att dränka mig.




Men, något ska man väl få unna sig? Idag också. Dessutom så simmar jag bra, så jag ska nog kunna bemästra den där floden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...