Recept på världsfred

Jag kom aldrig iväg till stan. Istället blev det glass och musik. Jag hade tänkt att lyssna på Thin Lizzy, men istället fastnade jag framför You´re The Voice med John Farnham, vilket får bli dagens musiktips.



Men annars så undrar jag lite över vad man tagit till för metoder för att försöka råda bot på allt krig och elände här i världen? Har det gjorts försök med att lösa världens alla problem och krig genom att folk börjar lyssna mer på Thin Lizzy? Om inte så tycker jag att det kunde vara ett ytterst bra försök. Det, och att införa Macahan en gång om dagen för samtliga invånare i världen. Då skulle det bli ordning och reda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...