Från silver till guld till... grönt?

En blogg om guda-lirare kanske ska uppgraderas från silver till guld tänkte jag. Jag har älskat den silverfärgade bakgrunden men tänkte att det var dags för något nytt och vad kan då vara bättre än guld?

Men det visade sig mest bli pissgult eller andra nyanser av allt annat än guldfärgat och därför gav jag (tillfälligt?) upp och lät bakgrunden vara grön. Vi får väl se vad det blir i slutänden.

Headern som Emma gjort är jag så kär i så den lär bli kvar. Frågan är alltså i första hand valet av bakgrundsfärg. En stor puss till Den Blonda Häxan som efter att jag bråkat med att få till det tog tag och styrde upp så det blev ordning på bakgrunden.

---

Colorado och Philadelphia får klara sig utan mitt hejande i natt. Jag är galet trött och det är kanske läge att ta vara på det. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhå va roligt att du gillar headern :D

2009-11-26 @ 08:50:04
Postat av: Mästaren af Photoshop

Det var ju en underbar mossgrön nyans du fått till måste jag säga. Kanske bäst att du lämnar färgsättandet till mig... Men vad hackig han ser ut i konturerna den gode Foppa. Hur gick det till? Ska det fixas? (Nej, inte av mig!)



För övrigt så var det ett fruktansvärt klent hyllningsinlägg i förhållande till hur enormt lång tid jag la ner på den där sabla bloggen häromkvällen. Eller ja, hur lång tid jag la ner på att försöka lotsa fröken "Den-knappen-finns-inte-i-mitt-Photoshop!" genom processen snarare. Skärpning! Minst 2000 tecken vill jag ha till på måndag.

2009-11-27 @ 12:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...