Guden, kungen och prinsen spelar

Mycket, mycket trevligt tycker jag.

Peter Forsberg
, Markus Näslund och Niklas Sundström med i laguppställning gör förstår vilken hockeyintresserad som helst helt till sig och jag är nästan lite lycklig över att dessa tre giganter inte ska bilda kedja tillsammans. Jag vill ju inte dö av upphetsning. Än, vill säga.  

En sådan här dag borde orosmolnen lysa med sin frånvaro mer än någonsin, men tyvärr överskuggas glädjen av ett och annat moln. Största orosmolnet är Dan Hinote, som jag hoppas inte blir borta från spel alltför länge. Det andra molnet är min dugga på onsdag. Men, vem orkar bry sig om skolarbete nu? I dag sopar vi problemen under mattan.

Nu, jobba och ladda upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...