Inget biter på Murke

Vi fortsätter temat med att mina vänner känner mig ganska bra. Jag försökte få Murke att tro på att jag börjat odla vinterpäls inför stundande säsong:

Morran säger:
Jag har börjat spara ut håret under armarna
Inspirerad av dig. Roligt va?


Murke säger
:
ja säkert
eller så insåg du i duschen idag att rakhyveln var för slö och du orkade inte gå hela vägen till coop

---

I dag har jag planerat dagen utefter att MODO ska möta Luleå i kväll. Men så är det ju inte ens, matchen är inte förrän på torsdag. Detta är andra gången på den här säsongen som jag planerar för hockey och sedan inser att det inte är någon match. Hur kommer det sig? Jag som lever världens mest inrutade liv där jag planerar och skriver in precis allt på att göra-listan? Knepigt.

Så frågan är nu om jag ska ägna den tänkta hockeytiden åt att plugga eller städa? Eller om jag ska försöka förstå mig på ESPN 360 så jag får mina efterlängtade NHL-matcher. Jag tror jag skjuter upp studier och städande även i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...