Att jag aldrig lär mig ...

Är inte det något man borde ha lärt sig som liten? Att vara kaxig och dra upp storebror-pratet fungerar inte i hockeyvärlden. Då får man stryk av lillebror med 5-2. Hemska siffror.

Men det positiva var att det fick mig att vrida huvudet ner i kurslitteraturen, vilket var välbehövligt. Och, för att det ska svida lite mindre, vem bryr sig om en försäsongsmatch där stora delar utav laget lyste med sin frånvaro?

Inför seminariet imorgon ska vi skriva en beskrivning om oss själva. Jag framställde mig förstås som ren och skär perfektion utan några som helst brister. Lika bra att inge respekt direkt, tänkte jag.




Ja, jag ser själv att det är Paint. Ja, jag ser själv att det inte ser bra ut. Ja, jag ser och tycker själv att det är illa, och ja, ja, ja jag borde ha valt Photoshop, men eftersom det segar att starta upp så valde jag gamla hederliga Paint. Så nu behöver du inte ondgöra dig över detta, Blonda Häxan, utan vet hur det ligger till.

Dags för sängen och lite sociologiskt tänkande nu.

Stans största cry baby: Glädjetårar i dag eller? För nu blir det ingen mer seger!


Kommentarer
Postat av: häxkäx

ondgör mig massor (Vad betyder egentligen ondgör? Jag vet det inte riktigt, men jag vet att jag gör det iaf. Godnatt)

2009-09-03 @ 23:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...