Ny säsong, nya turtrosor och ny kamera

Nedräkning. En timme kvar nu.

Jag har varit lite i valet och kvalet om jag ska våga chansa eller inte, men till slut bestämde jag mig för att låta ett par nya trosor agera lyckobringare den här matchen. MODO har röjt upp, och då ville jag också göra det. Dessutom är det alltid bra att ha lite fler turtrosor att välja medan, då det inte är alla som uppskattar att antalet är begränsat och därmed alltid används på matchdagar...

I alla fall, det blir ingen bild på dem. Dels för att min kamera lagt av och dels för att det känns som att trosbilderna redan gjort sitt i den här bloggen. I alla fall så är det ett par ljusgrönvit-rutiga med rosett och lite lätt skrynkliga (eller om det kanske finns ett finare ord för det?).

Nu återstår det bara att se om de tar sig hela vägen till att dela plats med de andra lyckotrosorna som varit med och vunnit matcher. Som sagt, en timme kvar nu!

---

Meningen med det här inlägget var egentligen att jag skulle beklaga mig över att kamerajäveln antagligen har dött. Filfel i var och varannan minut, omöjligt att föra över bilder till datorn och oönskade små "effekter" som kameran själv lägger till. Här är ett exempel:




Jättesnyggt!

Så, tips på snorbillig kompaktkamera för cirka tusen kronor men som i princip tar lika bra bilder som världens bästa systemkamera? Välkommen att ösa in dem, i så fall.

Nu ska jag fortsätta ladda! Håret måste fixas, allt ska vara bra i dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...