Make Up Store Cover all mix och pensel

Har faktiskt aldrig testat Make Up Stores klassiska concealer Cover all mix. Har varit på väg att köpa den gång på gång men det har inte blivit av. I dag finns den, inklusive en pensel, på Bellme så då passade jag på.

Slutsumman inklusive frakten blev billigare än att köpa bara concealern på MUS så det var en helt okej deal tycker jag. Särskilt eftersom jag länge varit sugen på att testa den. Ska bli riktigt intressant att se om den är så bra som ryktet säger. Ingredienserna är jag dock ganska misstänksam mot, så vi får se hur det går.

              
               Nu håller vi tummarna för att detta blir en ny favorit i sminkväskan!

Har förresten just kommit tillbaka till Sundsvall. Mitt norra land och Fröken Bitter tog emot mig med öppna armar. Lite mindre vår här än i Arvika Big City, men vad gör det? Inte mycket. Bitterdamen blev så glad att se mig så att hon firade med att passa på att ta plusmeny på Max. Givetvis, det var ju jag som bjöd.

Hade tänkt monologera lite över Avs uttåg ur Play off, Phillys fortsättning, MODOs nyförvärv, dödvingarnas möjlighet att inte gå vidare och HV:s seger och så vidare. Men jag ska börja med punkterna på att göra-listan. Måste blogga lite till webbkursens sida, analysera ett debattprogram samt undersöka kommuners webbplatser och hur de använder sig av sociala medier. Och mitt i allt ska jag orka packa upp. Och lyckas landa.


Kommentarer
Postat av: emma

NEJ! hade dom den igår? fasen! jag vill oxå ha den. men har inte kostat på mig den. än... : )

2010-04-27 @ 18:28:32
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...