Plånboken säger nej till USA, så vi får gå på alternativen

Är grymt sugen på en resa nu i maj. Inget är bestämt ännu, och det är plånboken som styr, så det lutar åt Alanya, Turkiet eller Sunny Beach, Bulgarien. Kan det vara något?






                                                                                                                             Bilder: Fritidsresor

Står i valet och kvalet om det ska bli en resa nu eller om vi ska ta det i höst när budgeten inte är fullt så tight. Men jag är osäker på om jag kommer ha någon möjlighet att ta ledigt då. Så att åka nu i maj är kanske det bästa valet trots allt? Hm... Veckans dilemma?

---

Åh vad jag hatar att jag hela tiden pysslar ihop godispapper så det ser ut som att det är en godis i där, och sen när jag blir skitglad och hittar en godis så är det bara tomt papper. Bara för att jag redanm ätit upp allt! Grrr! Nåja, ska hämta mig från denna ilskan genom att fortsätta plugga. Adios.

Kommentarer
Postat av: Anna

Välj Alanya. Jag har varit där två gånger och gillar stället. Bra uteliv, bra stränder och fint i övrigt även om vissa turrar är jobbiga ibland. Allt bra annars? Pluggar du fortfarande i Sundsvall?

2010-04-15 @ 20:35:39
URL: http://annalindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...