Just my imagination

Jaha, vad har jag gjort hela dagen då nu när jag inte bloggat? Det har ju trots allt blivit en mer eller mindre självklarhet att jag skakar fram ett inlägg per dag numera. Inte illa.

I dag har jag skrivit en himla massa, fixat bilder och sedan glatt mig över att det blev bra. I nästa andetag - just när jag skulle andas ut - så fick jag veta en jobbig grej. Det kändes som att jag fick en sten i skallen och som att hela världen rasade samman. Sedan ryckte jag upp mig och bestämde mig för att skjuta på problemet till i morgon istället. Orosmomentet är ändå inte aktuellt förrän i höst så då kan det lika gärna skjutas under mattan tillsvidare.

Så nu sitter jag här och har just gjort en budget. Jag fick det inte att gå ihop och det var ju en bra förklaring till varför det så sällan gör det i praktiken. Härligt.

Men jag klarar mig. Jag lyssnar på Just My Imagination och då verkar det som att allt är och blir bra. Visst är det bra att musik finns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...