Kanske bara borde singla slant?

Vilken jobbig dag. Tankarna går i ett och jag kan inte bestämma mig för hur jag ska göra i höst. Ju mer jag tänker, desto bättre låter båda alternativen. Men det hjälper ju inte för att ta ett beslut. Dessutom fick jag ett erbjudande som gav lite extra plus till alternativ nummer två. Det vill säga ytterligare något att ta ställning till. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Gå utbildningen eller inte gå den... Svårt det där.

Dessutom har jag haft svårt att koncentera mig hela dagen. Jag får ingen ro till att skriva eller att läsa och det i sig gör förstås än mer att tankarna vill vandra i väg och fokusera på hösten och precis allting annat än det som ska skrivas. Funderar på att åka in till bibblan i morgon och se om koncentrationen vill infinna sig där istället.

---

Fröken Bitter, jag lider med dig och tänker på dig och din fina bärplockare. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...