Lite mer shopping

Jag basonerade glatt ut att det minsann skulle bli noll och ingenting från H&M i höst för att utbudet var så tråkigt. Och vad händer? Jo, ni alla som var skeptiska fick rätt. Klart jag redan skickat in första beställningen. Och fler lär de bli... Trots allt.





Här är det inte mycket som kan bli fel. Den svarta korgen blir perfekt till vitt skrivbord, ringen är väldigt söt (jag använder aldrig ringar men denna kan jag tänka mig), hårspännet skriker Morran så mycket det bara går och det ska bli kul att få ihop min bikini nu efter två år.

Koftan är ett givet köp, billigt är gott heter det ju. Den svarta bh:n hoppas jag är så där djupt skuren så jag kan använda den till Lipsy-klänningen och Stones t-shirten ska jag ha att sova i. Inte fel att drömma om Mick Jaggers tunga... 

Nu: Usain Bolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...