Behöver en paus

Min hjärna behöver semester. Det har den tyvärr aldrig haft och inte heller resten av mig. Nu är det dags för en paus. Tyvärr finns det inte utrymme för någon riktig - för allt ska göras.

Men bloggen kan vila. Så det får bli en bloggpaus. Bättre att släppa lite än inget. Och gällande hockeyn så har jag faktiskt god lust att släppa den också. Inte ens ett stenhjärta orkar ta hur mycket som helst... Nu måste det lossna. Kom igen.




Priset för Årets Vän går till Ems! Trots drygt två veckor kvar av året så känns det som att du tämligen säkert ror hem detta. Du bryr dig som ingen annan. Tack, tack, tack! ♥


Kommentarer
Postat av: Emelia

Gullunge! :D :x <3

Jag hade urmysigt i lördags med! Det måste göras om igen snart! :)

2010-12-13 @ 21:56:06
URL: http://itsonrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...