Önskelista inför jul

Hej snälla, rara, fina tomten! I år önskar jag mig följande:

Presentkort på personlig almanacka

Presentkort på ridlektioner

Lancôme Virtuose Mascara (billgast på Beautyplanet)

Mysdress i velour

Krusell datorväska

Presentkort på terminskort på Friskis & Svettis

Gatehouse Hickstead ridhjälm
(marin så klart!)

DVD: Doktor Quinn

Presentkort på exempelvis H&M, Gina Tricot, Kicks, Hööks, Cubus och så vidare är också perfekt. Och ja, jag vet. Jag är väldigt förutsägbar när det kommer till materiella önskningar. Tacksamt för er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Är fröken möjligtvis i Värmland helgen efter trettondan? Åttonde janurari tror jag det blir.

2010-12-17 @ 18:11:10
URL: http://iaskriverinte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...