Tillägg till önskelistan

Jag har länge kallat Kerastases produkter för flytande guld. Nu har de tagit fasta på det och skaffat fram den ultimata guldprodukten: Kerastase Elixir Ultime.

Ni ser ju, den skriker guld! Oljan ska ge näring och glans och enligt en recension på Daisybeauty fungera som både inpackning, serum, uppfräschare, anti-frizz och glansgivare. Allt detta samtidigt som den ger håret fukt utan att göra det flottigt. Bättre än så blir det inte!

Om jag ens blir hälften så nöjd som recensenten på Daisybeauty, och den dessutom är värmeskyddande, 
så kan jag garantera att detta blir min nya storfavorit.

Jag har tidigare älskat Lanza Healing Strenght Silk Serum men numera har jag börjat fundera över om de bytt innehåll, eller om det är mitt hår som inte längre gifter sig med serumet.

Den känns inte alls som tidigare och håret blir inte glansigt och härligt välmående som tidigare. Därför är jag i behov av lite Kerastaseguld.

Givetvis seglar Kerastase Elixir Ultime upp som en "måste testa NU, helst i går-produkt!" och den som känner att jag varit extra snäll i år kan ge mig den här i julklapp. Annars hamnar den definitivt högt upp på inköpslistan.

                                                                                                                                        Bild: Lyko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...