Istället för att göra det man ska...

...så kan man ju skriva vad man ska göra.

Som bekant är ju jag lite extra förtjust i Rick Nash, så när han gör ett snyggt mål blir jag förstås mäkta glad. Men den här matchen har börjat bra på alla sätt. Ryssarna är inte alls med. 4-1 efter en period och Canada visar att jag hade totalfel när jag förut oroade mig för att det skulle kunna bli en svag insats av dem. De ser pigga och självsäkra ut, och riktigt sugna på att visa att de ska vinna det här.

Men under tiden som hockeyn rullar på har jag gjort en att göra-lista för att ha koll på vad som står på schemat:

                

Men inte ser det ut att bli gjort något av detta just nu. Igor Larionov i studion nu, så jag fastnar nog för att lyssna på honom istället. Sedan har jag ju resten av hockeyn att se, så min lista verkar bli uppskjuten till i morgon. Kanske ingen skräll.

Fast mest gjorde jag den här listan för att testa att göra en spiralgrej i Photoshop. Men jag behöver hjälp, såhär ska det inte se ut.

Hur gör man ett snyggt spiralblock/anteckningsblock i den här stilen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...