Perfekt sätt att starta dagen på:

Mohawk från 1956. En av mina favoritfilmer och som jag glodde sönder när jag var liten.






Blev lite helgenomlycklig nu när jag hittade klippen. En finfin uppvärmning, för nu är det dags för ridning. Har längtat efter det hela veckan och är grymt laddad. Därefter blir det lunch med Fröken Bitter som tror att hon ska bli bjuden på någon gourmetmat hos mig (hur naiv är man då?), men så kalasigt blir det förstås inte. Tror det lutar åt Max, vi får se.

Även eftermiddagen och kvällen är vigd åt hästeriet. Hoppträning, med mig på läktaren. Kul. Kanske värre tortyr än Järnjungfrun? Nä, så farligt får vi hoppas att det inte blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...