Måste bli mer kräsen

Har kollat runt som en liten iller på datorer. Två av aspiranterna faller dock bort direkt. Datorn ska ju heta Raven, och då fungerar det inte riktigt med en som är blå eller röd. Dessutom vill jag inte ens ha en dator i någon annan färg än svart.

I övrigt är detta med datorköp inte så lätt som man kan tro. Egentligen vore det lättare om det bara fanns en som stod pall för mina krav så jag helt enkelt fick ta den och sluta ha beslutsångest. Men givetvis finns det flera. Hur ska jag då kunna välja? I den här takten kommer det inte bli någon ny dator förrän tidigast nästa år.

Vill du vara med och hjälpa till att lindra beslutsångesten så kan du säga till om du vet en bärbar dator som kostar cirka 5000-6000 kronor, är hutlöst bra till detta pris, har Windows 7, 15-16 tums-skärm och är svart (mycket viktigt).

---

Har surrat med Den blonda Häxan i dag om wienerbrödsmulor, bitterhet, Bruce Willis, dammsugare, sommarjobb, män, OS, prinsessorna, fula stavningar på namn, förlovningar, sjukdomar, Yves Saint Laurent, pluggande, tvillingar som halkar i badkaret, charmkurs, omedmänsklighet, Gwen Stefani, ryggmärgsreflexer samt lite sådant som inte är Häxans tekopp.

Ville på något vis anteckna detta och ha det daterat då det för första gången någonsin inte kom en mening i stil med "Jag vill inte höra mer om hockey" från den blonda damen. Väldigt anmärkningsvärt och därmed värt att minnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...