23-årig bitterhet i lyxförpackning

I dag fyller Fröken Bitter 23 år! Hurra!

Min älskade, fina, rara, fantastiska och underbara vän som på sitt sätt lyfter mitt liv med en extra dimension och alltid, alltid ställer upp för mig oavsett om det så handlar om paniksituationer, Kung Forsberg/MODO-monologer, tjat om det ena med det tredje, lyxeri eller att blåsa på ett finger jag har ont i och klia min fot.


     

                                                        GRATTIS!

Detta firar vi med att byta header. I alla fall tillfälligt. Vi får se när jag byter tillbaka igen.



Kommentarer
Postat av: Em

Skitsnyggt ju!!! Nicely done! :)

2010-01-27 @ 07:41:02
Postat av: Morran

Ems: Tack! :) Synd baraa tt bloggen ser så ful ut hos alls.. Blä.

2010-02-08 @ 02:49:33
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...