Georgia istället för Verdana

Sitter i ridbyxor och typ... sitter in dem, eller något. Har inte ridit och ska inte rida men bestämde mig för att prova dem och sedan blev de kvar. Drar mig för att beta av resten på dagens att göra-lista. Sortera kläder, diska, skriva en presentation till ena kursen, fixa en budget, läsa kurslitteratur och betala räkningar är det som ska göras och roligare saker finns det ju att hitta på. Men måste man så måste man.

Förutom att göra lite ombyte i form av ny header i går så bytte jag typsnitt också. Ville testa en antikva och Georgia är snyggt och det enda som duger på skärm. Bra om man skulle få för sig att skriva ut något från bloggen, dessutom. För det gör ni väl dagligen?

Men nu har jag glott, funderat och rådfrågat lite och vet inte om jag ska behålla det så här eller om jag ska byta tillbaka till Verdana. Dilemma.

Georgia: Bra? Dåligt? Svårläst? Lättläst? Ha kvar? Byta tillbaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...