Kérastase och Ole Henriksen, jag och David Bowie

Japp. Min tradition med att smita undan uppsatsskrivandet genom att blogga fortsätter...

Vem kan motstå när Lookfantastic har rea? Inte en shoppingberoende som jag i alla fall med behov av nytt schampo och ansiktsvatten.

 

Jag var lite i valet och kvalet mellan vilket schampo jag skulle satsa på. Reflection-serien har jag varit sugen på länge, och speciellt nu när jag har färgat hår, men jag valde ändå att köra på serien för torrt hår. Jag valde mellan Bain Satin 2 och 3 men tog till slut 2 eftersom jag är rädd att 3:an kan bli lite för tung för mitt hår. Borde ha diskuterat detta med frisören egentligen, men nää. Vill själv, kan själv-principen hindrade mig.

Tips: Vid köp av två valfria Ole-produkter fick man med en fuktmask (minisize) också och därför passade jag på att slänga med ett läppbalsam med solskyddsfaktor 15. Säg farväl till torra och spruckna läppar, menar Ole, men nåja vi får se om det blir något härligt avsked eller inte. Men för dryga hundralappen tyckte jag det var värt att prova. Jag har inte blivit missnöjd med en enda grej från Ole ännu så chansen är kanske stor att den positiva trenden fortsätter.



Bilder: Eleven

Vet ni vem som använder det här läppbalsamet? David Bowie. Jag är alltså i bästa möjliga sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...