Med åldern kommer man till insikt

När jag var liten (eh... mindre) brukade vi alltid reta Stöhjulet för att han hade så stora läppar. Ni vet när läpparna är sådär stora att underläppen med största sannolikhet kan träs över ansiktet och nästan ställer till med besvär när det blåser. Så kallade mörkhyade-läppar för att använda det politiskt korrekta ordet.

Men jag undrar jag om inte det var någon annan i vår skara istället som skulle ha fått höra de där orden om sig.

 

 


                         Så går det när man hängt för mycket läpp senaste tiden.

---

Tillbaka i Sundsvall och visst är det, precis som jag föutspådde, dunderkallt. Dessutom har jag dragit på mig världens värsta förkylning och som om det inte var nog har jag fått en blodpropp i benet. Ingen tror mig, men den som lever får se.

---

MODO-Timrå i dag. Årets viktigaste match? I alla fall en av dem.


Kommentarer
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)



Kram

2010-01-21 @ 19:59:08
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...