Siffror ljuger inte

I dag blir det FBK-MODO, hurra!

Eller ja, jag vet inte hur mycket "hurra" jag ska våga lägga in i det där, tyvärr. Fortsatt ingen Kung Forsberg och den senaste tidens uteblivna poäng svider mer än jag vill erkänna. På plussidan i dag står dels att jag ska se matchen på plats, vilket brukar betyda tur, och dels att efter regn kommer sol. Väl?



Älskade Nina! 

Jag har gjort några uträkningar som visar en tydlig indikation på att det borde vara läge för en trepoängare i kväll. Mitt senaste facit vid matchbesök har varit en poäng hemma mot Djurgården och två poäng borta mot dem. En ökning alltså, vilket borde innebära tre poäng i dag. Så ja, det kanske är okej att utroppa hurra?

Dagens hiss: Lingonvecka! Att man kan bli så glad över det.
Dagens miss: Att jag saknar Den Blonda Häxan och Stockholmsfjollan och inte vet när jag kan träffa dem.


Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hejhej

haft en bra dag ?:)



(glöm inte tävlingen på min blogg)

2010-01-14 @ 17:37:01
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...