Backar bakåt lite

Har filmkväll med mig själv. Enda sällskapet är popcorn och Marabou polka, men vem klagar? Kan ju knappast bli bättre. Inte ligger jag på latsidan heller. Jag har kapslat in hela håret i olivolja och väntar förväntansfullt på att få se resultatet.

Olivolja sägs ju vara en perfekt hemmakur för torrt hår och även om jag är skeptisk så kan man ju alltid testa. Lika bra att slänga i det nu så man slipper ha kvar den (troligen) feta känslan i håret i morgon kväll när det vankas grillfest hos Jojjon. 

Ser filmen I spindelns nät, men har ett annat bra filmtips att ge. Across The Wide Missouri är en av de bästa filmer som gjorts.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan!

Jag har sett att du skrivit om Marabou Polka på din blogg (och tydligen gillar den en hel del!) och vill därför tipsa dig om allt kul som händer kring den nya chokladsmaken! Vi har bland annat tagit fram ett Polkaspel på Facebook, där du kan utmana dina vänner i att dansa till svängiga polkatakter kombinerat med sköna rock-, hiphop- och popbeats. Det är inte helt lätt men väldigt kul! På http://apps.facebook.com/polkaspelet kan du testa dina danskunskaper och samtidigt tävla om fina priser till om med 1 augusti. Du kan även ladda ner Polka låtarna där. Vi har 1000 DJ Hero-spel som ska hitta sina ägare och dessutom har vi 1500 unika Polka-handdukar som andrapris. Eller kanske vill du träffa oss under sommarens polkaturné? Läs mer om allt kul som händer på http://www.marabou.se/polka/.



Ha det bra och trevlig sommar!

//Sofia

2010-07-19 @ 10:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...