Från gentleman till huligan



Sol, ny bikini, båttur, jordgubbar, gentlemän och huliganer. Jo då, rätt så bra dag!

Finns dock ett moln på himlen. Mitt hår. För jodå, än en gång har jag gått i fällan. Färga utväxten kan jag ju göra hemma, resonerade jag för ett tag sedan. Stockholmsfjollan var smart och insåg att färgen jag köpt inte skulle bli densamma som den jag hade i håret och att en utväxtfärgning istället bara skulle resultera i att den skulle synas ännu mer. Smart tänkt, tyckte jag och bestämde att hela håret skulle färgas. Så nu är det svart. Och det går inte bort. Jippi. Men okej, jag överlever.

Funderar över på om jag ska köpa en iPhone. Kanske inte det mest nödvändiga, men känns som ett måste för att inte hamna i alltför stort tekniskt underläge mot Mäster och Majk. I övrigt så är dagen vigd åt fotboll i stora mängder. Men jag börjar med jordgubbarna - och skippar nog iPhonen.


Kommentarer
Postat av: Emelia

Hmm... Bra beslut, tycker jag! :)

2010-07-09 @ 21:00:11
URL: http://itsonrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...