Helter Skelter

I torsdags skrev jag ett lagom pessimistiskt inlägg. Sedan gick jag ut och joggade i mörkret (väldigt bra) och lyssnade på U2 och framförallt Helter Skelter. Sedan mådde jag bättre. Det är konstigt det där hur bra musik kan förbättra så mycket.

Så det är alltså det jag ska göra nu när jag är trött som en gnu efter en hård och stressig arbetshelg. Jag och U2 ska slå bort några timmar tillsammans så min stresshjärna varvar ner och infinner sig i ett läge utan en pockande huvudvärk. Sedan ska jag sova. Kanske i tid för en gångs skull och kanske till och med åtta timmar?

Ja vi får se hur det blir. Morgondagen är i alla fall vigd åt gentlemän och huliganer.

PS. Blonda Häxan, gissa vilken kändis jag såg i går? Jo då, Arvika lockar till sig de allra största. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...