In times of stress - be bold and valiant

Aouch, sumpade en fin filmkväll bara för att sitta hemma istället och snora mig i form inför helgens jobb. Strongt gjort. Men influensan sitter fortfarande i och jag behöver kurera mig.

Dessutom har jag en del att göra i form av förberedelser inför en stressig helg och den kommande veckan. Helgens jobb blir friidrott för hela slanten och sedan ska jag skriva klart min text om svensk fotbollshistoria. Till veckan blir det en massa skolarbete i form av en hemtenta i fotbollskursen jag läser och dessutom ska det göras lite intervjuer för två jobbuppdrag. Hade planerat att åka till farmor till veckan men kollar almanackan och hittar inga luckor... Får se hur det blir.

Och: Grattis Näslund!

Nu tar jag en liten paus och surrar lite med Ems och Blonda Häxan. Välbehövligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...