Oh lord, there must be something you can say

Som ni vet så har jag ruggigt svårt att välja bara en favoritglass, en favoritbok, en favorithäst, en favoritmaträtt, en favoritlåt. Jag vill i alla fall ha en 3-10 stycken. Men jag tror att om jag blev pistolhotad och tvingad att säga bara en låt, ja då skulle det nog bli Another Day In Paradise.



I alla fall just nu. Och just nu är det jobb som gäller. Friidrott hela dagen lång och sedan ska jag nog börja beta av mina favoritglassar också. Frågan är bara vem jag ska börja med? Är som sagt svårt när man har flera stycken som är värda förstaplatsen.

Och en sak till. Vi såg Wallander - Vittnet häromdagen. Sista filmen (?) och hej vilket bra slut! Låt detta nu bli den sista i ordningen och dra inte igång en ny serie av filmer. För jag vill att Kurt avslutar så här. 

Kommentarer
Postat av: mandana

fin blogg

2010-07-31 @ 21:52:42
URL: http://mandanaveysi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...