Grodan boll är så mycket bättre än små grodorna

När alla andra åkte till Strömstad, Dalarna, London, Sunne eller ut med båten (alternativt jobbade) valde jag och Ems att fira midsommar hemma istället. Ingen av oss orkade med något värre än grilla, äta och dricka gott och sedan vältra oss i alla tjejers favoritintresse: Prata, prata, prata lite till. Givetvis blev det en hel del väsentliga ämnen som diskuterades.









Och här är en sneak-peak på bästa fyndet från torsdagens shopping:



Perfekt köp! Väldigt nödvändigt. Tycker i alla fall jag som lätt skulle betala multum för sand i Sahara bara det fanns en skylt som basonerade ut att det var rea.

Nu ska jag surra med Fröken Bitter och sedan göra mig i ordning för kvällens och nattens stök. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...