Ska det matchas så ska det matchas

I hästvärlden är jag ett matchningsfreak. I övrigt är jag däremot en skam när det gäller att matcha. Visst, ibland försöker jag. Men vad hjälper det när jag sedan går runt i två olika strumpor? Tur då att det finns andra som kan det här med att få saker att harmonera. Murke är den enda jag känner som matchar håret med sina byxor. Jag tror dessutom att hon är den enda som jag tycker passar i det matchningskalaset.



Nu är hon dock blond igen. Murke byter hårfärg som jag byter underkläder. Men trots alla hårfärger i alla möjliga färger som jag knappt ens visste fanns, så saknar jag min lilla prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...