Svart moln på min rosaskimrande himmel

Har fått ont i magen efter att ha vräkt i mig Ballerinakakor. Kaka efter kaka i rasande fart för att hinna få slut på dem innan Fröken Bitter kommer hit.

Jag tror inte det finns något värre än att få besök när köket är fullt av en massa smarrigheter. Då måste man ju bjuda för att inte behöva utses till världens snålaste lilla människa. Jag brukar undvika det här problemet genom att alltid ha kylskåpet och skafferiet tomt när någon ska hit, men den här gången har jag misslyckats i min planering. Så därför måste jag äta upp dem.

För jag har hellre ont i magen än att behöva dela med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...