Team Söråker mot Team Edward och Team Jacob

Är lite avundsjuk på Fröken Bitter och Timråtattaren som ska på premiären av Eclipse i natt. Alla tre filmerna visas och Söråkerskorna lär ha fullt sjå mot alla galna Twilight-fans. Nu när jag tänker efter är det kanske rätt så skönt ändå att slippa öronbedövande skrik och trånande suckar och stön från fjortiseliten. De är värre än jag när jag ser på hockey.

Nåja, jag får se filmen längre fram. Det känns nog roligare att se den med Bitterdamen och Crybabyn istället för att gå på bio.

Sitter och färdigställer fotbollsartikeln från i går och försöker brottas lite med min huvudvärk som inte vill ge med sig. Har suttit i sedan i går och börjar bli riktigt irriterande. Funderar på att gå och lägga mig nu och skriva färdigt det sista tidigt i morgon istället. Har fullt upp i morgon och likaså fredag. Sedan blir det jobb fredag kväll och hela lördagen och söndagen. Roligt, och värt att ladda upp. Så det får nog bli sängen nu. 

---

Juli i morgon, redan. Hur kan det gå så sinnessjukt snabbt? Förstår inte. Tycker världen kunde gå lite långsammare så jag hinner med.
 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Nu var det ju inte så att vi såg alla tre filmerna, utan vi nöjde oss med en den här gången. Fjortis-tjejerna gjorde inte oss besvikna denna gång heller; de enda gångerna det var riktigt tyst var när Bella och Edward kysste varandra, och då tänkte jag "Nu är det dags att tugga på mina baconchips" :-)

2010-07-01 @ 18:30:02
Postat av: Morran

Ni var för klena för maraton helt enkelt! ;) Hahaha, perfekt läge ju! :) Jag kommer att tvinga dig och Josse att se den med mig till hösten. Eclipse och Gino tycker jag.

2010-07-01 @ 21:43:35
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...