Life in Technicolor

Sitter och försöker få till en logga. Ett uppdrag som egentligen redan borde ha påbörjats för länge sedan men som jag fick veta först i går att det var brådskande. Har vridit och vänt på lite färger nu och skissat på tänkbara formlösningar. Men tyvärr känns inget riktigt rätt. Gissar dock att Coldplay kan styra upp lite. Är övertygad om att Yellow kommer övertyga mig när det gäller färgval.  

Nåja, det var en parantes. Jag ville mest informera om att jag är superglad i dag eftersom skattepengarna trillat in på mitt konto. Med andra ord är jag alltså snuskigt rik just nu! Och den här känslan kommer att sitta i fram till i morgon eller på fredag när kontot återigen blir nästintill tomt. Men det tänker vi inte på nu! Istället tänker vi på loggan, kvällens aktiviteter (bio?), att gulingen fyller 15 år och förstås nattens hockey. Och att köpa skor...


Kommentarer
Postat av: Emelia

Mina pengar kom också idag! Jag är sååå lycklig! :D

2010-06-09 @ 20:50:30
URL: http://itsonrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...