Det tar emot, men...

Jag hade fortfarande hellre velat att de som satte upp banderollen fick känna en ordentlig hjärtskärande besvikelse, men laget Timrå förtjänade faktiskt att vinna. De gjorde en rejäl slutspurt, en riktigt bra match och hade en grym målvakt i Lindbäck.

Att vara bäst när det gäller ska löna sig, och då kan inte ens jag låta bli att säga det:
Så, grattis Timrå!

Men något guld vill jag i alla fall inte se er ta. Nu hoppas jag det blir Djurgården eller HV som tar hem Le Mat.

Och: Grattis Mats Zuccarello Aasen till segern i poängligan! Hoppas det inte var sista matchen i MODO-tröjan. Nu ska jag återgå till regelrätt sörjande igen och så tar vi mer i morgon om besvikelsen och ångesten kring missat slutspel samt Näslunds avslut och likaså även kanske Kung Forsbergs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...