Följ bloggen med Bloglovin'

Jag förstod inte riktigt storheten med Bloglovin', men nu har det nog börjat gå in även för mig att funktionen trots allt är ganska bra. Fröken Bitter gjorde det, och då kan ju inte jag vara sämre. Så nu har jag fixat in en blygsam liten knapp för er som vill följa bloggen.

Ni hittar den alltså högst upp i vänstermenyn, direkt under headern. Ja, jag ville vara tydlig så jag tog min pedagogiska förmåga och Paint till hjälp:




Ni som vill får alltså gärna följa bloggen på det här sättet, men skippa att göra det om du bara vill att jag därmed ska följa din blogg. Har du en bra och intressant blogg så följer jag den av eget intresse, inte för att du följer min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...