Tre dagar kvar tills tentaångesten är över

Eller blir det två? Onsdag klockan 13.00 kan jag i alla fall andas ut, och det ska jag göra också.

Har pluggat hela dagen (nåja) samt haft Fröken Bitter här på visit. Ingen skräll att det blev lunch på Divan med bitterdivan... Kebabtallrik för mig och pizza för bitterdamen och dessutom passade vi på att köpa godis när vi var och handlade. Resten av dagen, kvällen och morgondagen fortsätter ju i plugghetsens tecken så lite choklad till det är nästan ett måste.

Måste säga att jag är lite sugen på att tatuera mig. Hittade den här tatueringen på Kissies disslista:

                    

Hiss tycker jag! Så ska jag ha, fast med en annan skäggig mans ansikte, förstås.


Kommentarer
Postat av: Frida

Min tatuering fyller två år den 24 maj :) Men den är knappast så vulgär som denna xD

2010-03-28 @ 13:35:22
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...