När jag blir president...

... Ska jag se till att The Pony Soldier kommer ut på DVD. 

... Läggs x antal miljarder på att bygga fungerande och pålitliga tidsmaskiner.

... Utesluts Timrå IK från elitserien och serien görs om så att det bara är MODO som kan vinna. År efter år.

... Ska jag införa ett väder som är rakt igenom genomlagom. Alltid.

... Blir Pepsi gratis. Och andra nödvändigheter som till exempel Cosmopolitan, SOLO och Veckorevyn.

... Kommer jag åka gratis tåg och flyg.

... Ska jag införa månggifte. Jag kommer då heta Marie Forsberg Zuccarello Aasen Sundström Näslund Wernblom Gagne Sakic Hejduk Nash Crosby Malkin Bäckström Stastny Påhlsson Roy Roberto Bowie Jagger Affleck Wayne Macahan.

... Kommer jag utesluta vinnaren i tävlingen Världens längsta namn och ge mig själv titeln istället, om jag nu mot all förmodan ändå inte skulle vinna på regelrätt sätt.

Vad skulle ni göra? Ja, om det var ni som blev presidenter alltså. Fast ni får gärna berätta vad ni skulle göra om ni hade mig som president också. Dock inte du Murke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...